Hola, sóc Joan !

 Hola a tots i totes! El meu nom és Joan Estela i Martín, sóc alumne de 4rt de Magisteri en l'especialitat d'Educació Física i ací us presente el meu blog. En primer lloc em presentaré un poc i després comentaré què podem veure en aquest espai.

Sóc una persona enamorada dels esports des xicotet. Sempre m'ha agradat aprendre nous jocs i esports i, evidentment, practicar els que ja coneixia. Principalment he practicat futbol fins els 22 anys, moment que ja no trobava el temps suficient per a seguir jugant i a més, li havia perdut prou fanatisme a jugar. Abans era un boig del futbol, seguint al meu equip de sempre (El València) i a la resta d'equips, anant a camps de futbol i veient notícies i reportatges.

Aquest nou amor esportiu l'ha ocupat per complet el bàsquet, més concretament la NBA. Com molts amants del bàsquet i de la NBA, l'arribada de Pau Gasol a Memphis Grizzlies va fer que ja començara a mirar aquella lliga tant llunyana i que tant tard feia els partits. Vaig començar a veure a Pau i apareixien jugadors interessants i carismàtics: Kobe Bryant, Kevin Garnett, Steve Nash o LeBron James. En 2013, quan vaig poder jugar al primer videojoc que podia pagar-me jo mateix per a l'ordinador, fou el NBA 2k13 amb un jove Marc Gasol agafant el relleu del seu germà Pau. A partir d'aquest moment, comences a conèixer equips i jugadors de tota la història que, per a mi, fins a eixe moment, eren desconeguts: Michael Jordan, Larry Bird, Magic Johnson, Charles Barkley, i un llarg etcètera. En finals de 2020 continue gaudint d'aquesta pràctica del videojoc i més del bàsquet.



Retornant al principi, el contingut del blog. En ell trobareu reflexions sobre les sessions que hem pogut gaudir en aquest curs extrany i diferent, formes segur que diferents de veure les coses i, per què no, idees que poder aplicar en futures programacions didàctiques.

Espere que no haja sigut molt pesada esta petita introducció i us anime a que li doneu una ullada al meu espai.

Salutacions, 

Joan

Comentaris

Entrades populars